maandag 8 april 2013

oud en nieuw jurkje 2011/2012 voor little miss

Ik kwam deze foto tegen. Ik kan het bijna niet geloven dat dit de enigste foto van het oudennieuwjurkje is het stond haar zo schattig. Ik maakte het jurkje de dag zelf. Mijn planning was de avond er voor namelijk nog alleen met mini miss en little miss oud en nieuw te vieren maar we gingen onverwachts toch naar opa en oma toe om het lekker daar met zn 5en te vieren. Het patroons was een Willemientje. ik maakte hem heel basic maar door de opgenaaide stroken en de zilveren gloed  werd het een heel schattig jurkje.

Een klein detail de foto is om 1 voor 3 s´nachts gemaakt.
Mini miss had geen zin om bij opa en oma te blijven slapen zelfs niet met mama op dezelfde kamer dus na een tijdje beneden gezeten te hebben zijn wij maar naar huis gegaan en de volgende ochtend zijn we terug gekomen voor het ontbijtje dat opa de meiden had beloofd.

1 opmerking: