zaterdag 19 januari 2013

Ik ben stoer want.....





Op 17 Mei verklapte  little miss dr prins een  geheimpje. Hij zei steeds dat hij grote broer werd en dat mama een baby in dr buik had. Nu had ik de ouders van hem er nog niet over gehoord maar het bleek toch waar te zijn. Nu verdient zo'n  mooie knul natuurlijk wel een stoer shirt als ie bijna grote broer word. De volgende dag ben ik dan ook meteen naar de winkel gegaan en heb ik een shirt met de tekst ik ben stoer want ik wordt grote broer gemaakt. Dezelfde avond had ik al een handdoek geborduurd met grote broer erop. Ondertussen is de kleine man al geboren en hebben mijn dametjes dus een 'een beetje groot' vriendje en een klein vriendje.

1 opmerking:

  1. Indi.....is een grote broer!

    Een broer voor de kleine Dox,

    maar ook Tess en Kelcey,

    kijken naar zo"n stoere grote broer op!

    BeantwoordenVerwijderen