donderdag 5 april 2012

wintertullip voor little miss

 Dit rokje lag al hel lang af tot het stukje waar ik biaisband of een rol zoom moest maken nu kwam ik weken niet op de markt of vergat ik het rokje mee te nemen en mijn locker???
 ja die heeft een poos gezegd doe het zelf maar! na het overheerlijke weekend bij een vriendin waar dit shirt ook gemaakt is deed de locker het weer en  was dit rokje aan de beurt om een proefrolzoompje te krijgen de juiste kleur had ik namelijk niet  onder handbereik. Maar na dat little miss het rokje een aantal keer aan had gehad en er meerdere mensen zeiden leuk zo dat rolzoompje juist in een andere kleur maakt het net ff af, heb ik het maar zo gelaten. litlle miss vind het rokje ook erg leuk en trekt hem graag aan bij dit shirt. natuurlijk er nog wel een legging onder want het is nog veeeeel te koud en het is en blijft wel een beetje een winter/herfst rokje. het paspeltje heb ik zelf gemaakt van een strook van de onderrok.

2 opmerkingen:

  1. En maar zwieren met de rokjes!

    Tess,is weer prachtig!

    Jammer,genoeg is het nog steeds te koud,
    om met blote beentjes,in de lucht...te dansen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi setje. Mooi patroon.
    Erg leuk geworden.
    Groetjes Kamala

    BeantwoordenVerwijderen