woensdag 4 april 2012

handdoek voor bestuur wvo

Van de zomer werd ik gevraagd of ik een keer voor  alle deelnemers van de wedstrijden een handdoek kon
borduren en  hier alvast een prijsje aan kon geven. De
vraag was of ik de letters WVO er op kon borduren
met evt. een plaatje. Nu was Iemand van het bestuur
jarig dus een mooie kans om een voorbeeld van een
zeilboot  voor haar te borduren op een handdoek met
haar handdoek anders was ze de handdoek snel kwijt.
Ik loop niet zo te kopen met kadootjes maar zij was de
handdoek vergeten mee naar de boot te nemen dus
iedereen zag hem liggen op de stamtafel. Meerdere
hebben gezet een bestelling te willen plaatsen. helaas heeft nog niemand dat echt gedaan en nu ben ik niet zo vaak op de haven dus zal het nog wel ff duren over een paar weken gaat wel de boot van opa en oma Spijk weer in het water dus zullen wij vaker naar de haven gaan heerlijk vooruitzicht de zon het water als het te warm is een stukje varen. en verder lekker. Mss borduurmachine een keer mee naar de kantine en bestellingen borduren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten