maandag 6 februari 2012

Kraamkadootje Jermain

Voor kleine Jermain maakte ik ook een geborduurd 
kadootje. Helaas werkte mijn borduurmachine niet mee. Na een niet mooi gelukt mutsje met zijn naam en een niet mooigelukt lakentje met het versje van zijn 2 grote broers er op heb ik het borduurmachien maar uitgezet en wat andere kleine dingetjes erbij gekocht. Toch heb ik het aan zijn mama gegeven. En ze stond met tranen in haar ogen zo leuk vond ze het.  de rest van het setje en onder andere het ander lakentje met de tekst van zijn papa en mama komt zodra mijn borduurmachine het weer doet of als ik een nieuwe heb( dat laatst word een hele poos sparen)


1 opmerking:

  1. Erg mooi gedicht/tekst!

    Emotioneel,wordt je ervan,zeker als moeder van een klein,lief zoontje!

    BeantwoordenVerwijderen