maandag 23 januari 2012

nieuwe nickname

Hallo dames, sancho-kits en een enkele heer,

Mijn situatie is een beetje verandert voorheen noemde ik mezelf mommy Shark. 
Dat mommy zal ik altijd blijven, maar die Shark word ik niet meer.
Tess ( mijn oudste dochter) blijf ik wel Little Shark noemen.
Kelcey ( mijn jongste dochter) blijf ik wel Mini Shark noemen. Ze zijn dan ook echte Sharks ( de haay'en).
Voor mezelf wil ik wel graag een nieuwe bijnaam. wie verzint een leuke naam........ heeeeeeel misschien dat ik om jullie aan te moedigen er wel een kleinigheidje tegen over zet. Maar daarvoor moet ik weer toegang tot mijn hobby/naai kamer krijgen.


groet 

jetje



Ps. Uiteraard hoef je geen blog te hebben om mee te verzinnen. Gewoon een reactie achterlaten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten