woensdag 20 juli 2011

Amelia voor oma Alphen

Zo'n 1,5 halve week geleden heb ik patronen besteld van farbenmix. namelijk unella blomma, Nadya en Amelie. meteen bestelde ik het disney verkleedboek mee. Al snel kreeg ik het idee dat het niet helemaal goed zou gaan ik controleerde de bestelling die al verzonden was maar ik had niets verkeerd gedaan. Niet alles was op voorraad dus de bestelling werd in partijen verzonden. Nadya en Amlie werden die dag nog verzonden. Maar daar ging het mis ik kreeg binnen Nadya en Amelia. Nog maals controleerde in mijn bestelling maar ik had toch echt Amelie besteld. Meteen een mail de deur uit. na een uur kreeg ik gelukkig al een reactie emt daarin dat het inderdaad hun fout was en ik het juist patroon opgestuurd zou krijgen en ook een retourenvellope om het verkeerde patroon gratis naar hun toe te zenden.



De volgende dag kreeg ik weer post dit maal was het unella blomma. De envellope gecontroleerd op retourenvellope maar deze zat er niet in.de dag daarop. Snel uitgetekend maar toen werd ik ageleid dus heb ik nog niet het patroon gemaakt.
De daarop volgende dag kwam er weer post dit maal was het een harde plof het was het verkleedboek. u raad het al de dag daarop weer post toen was het Amelie maar bij geen van de keren zat er een retourenveloppe bij. Zelfs los is die nog niet binnen gekomen. ik vraag me toch af of ze niet de volgende keer alle patronen  2 dagen later kunne verzenden waardoor het hun heel veel verzendkosten schilt.
Voor de zekerheid heb ik net even gemaild of de retourenveloppe al verzonden is maar ik heb nog geen reactie gehad.


Nu zat ik te twijvelen eind week of ik het patroon niet toch wilde hebben nog geen 4 uur later kwam een onbekende buurvrouw met de vraag of ik dat patroon wilde uitleggen want ze kwam er niet uit en had van een andere buurvrouw  gehoord dat ik farbenmix kende. Samen zijn we naar de markt gegaan om stof te halen. Meteen heb ik het patroon ook voor mezelf of in dit geval voor mijn moeder, oma Alphen over mogen nemen. woensdag was mijn oma Alphen hier dus kon ik het proefmodel bij haar en vooral aan haar aanpassen. de deelnaad  zat ergens halverwege haar zij. Het proefmodel heb ik hier gehouden om een volgende van stevigere tricot te kunne maken zonder maar iets aan te hoeven passen.



Zaterdag zijn we even met het hele gezin naar spekkie opa geweest zoals het in little sharks ogen is. In mijn ogen gewoon naar de stoffenkraam. Ik heb 2 stoffen voor mijn moder gehaald waar ik Amelia's van wilde maken. Eén Amelia is al af zoals u ziet al hoewel af.... er moet alleen nog een zoom in aan de onderkant.
Dit wilde ik gisteren even gaan doen maarja little Shark vond de tuniek van oma zo mooi dat ze hem vast hield terwijl ze  uit haar op[en beker dronk.  met 2 handen gaat dit goed maar in één hand een tuniek en in de andere de beker. Dus deze moest eerst weer in de was. Aan de andere moet ik nog beginnen. Maar dit komt wel goed want het is een simpel patroon eens kijken of ik hem dan met cappuchon ga maken bij deze kon dat niet omdat er een grote weeffout in de stof zat en dat zag ik pas toen ik al aan het knippen was.


Voor de foto moest little Shark toch oma even helpen want ze keek steeds een beetje te serieus daarom ging Little Shark maar met oma Alphen dansen. erg leuk hoe ze ook  oma Slphen zo om haar vinger wind dat ze haar aan het dansen krijgt. En natuurlijk moesten little shark even aan wijzen waar ongeveer de deelnaad zit en waar mama met de camera staat.

Morgen maar weer lekker verder aan een geheimproject voor little Shark naja geheim zij weet wel wat het is maar ik kan het voorlopig nog niet op mijn blog zetten.

1 opmerking:

  1. O....ik op de foto"s..schrik...!

    Maar het tuniek,is geslaagd!

    Ja zeker,moest,Tess,Oma,doen lachen!

    Met die ondeugende toet,van Tess,is dat een fluitje van een cent!

    BeantwoordenVerwijderen