maandag 11 juli 2011

Voor beide dames een paarse setje

Toen beide dames een 'zelft' blouse hadden moest er zo als jullie misschien wel raden ook een 'zelft oek' bij. Little Shark maakte mij ook nog even duidlijk dat zo met alleen een luier onder je blouse het 'ek is' En ik geef haar ook wel gelijk het is een klein beetje gek is het ook wel om wel een blouse aan te doen maar dan niets over je luier heen. En toen mevrouw alweer aan kwam met een stofje ging ik toch weer met haar mee. Ach nu vinden zij het nog leuk op het moment dat ze het niet meer leuk vinden doe ik het niet en ik trek natuurlijk ook beide dames regelmatig op verschillende dagen de setjes los van elkaar aan. Voor little Shark maakte ik een ivy broek van paarse stof. Het is een ideale stof merkte ik er zit een klein beetj rek ik volgens mij komtdat omdat er lycra in verwerkt zat.En voor mini Shark maakte ik een knippie broek. Voor beide dus een 3/4 broek.De volgende ochtend wist little Shark schijnbaar nog wat ik beloofd had want ze keek beneden meteen naar de kapstok dus toen ik opperde dat oma Alphen met oud tante Mar kwam en ze andere kleertjes aan kregen was dit duidlijk niet haar plan. Maar de vistite stond al voor de deur en wilde wel helpen om de dames leuk en goed op de foto te krijgen. Al was dat lachend niet zo moeilijk ze lachte beide zoveel dat oud tante marry aan little Shark vroeg of zij ook nog boos kon kijken met als resultaat de laaste foto een op haar allerboost kijkende Shark.

1 opmerking:

  1. De twee dametjes,zien er schitterend uit,
    in hun paarse pakjes!

    Omdat,de dametjes,nog aardig klein zijn,
    is het leuk,om dezelfde outfit,aan te hebben.

    Als zij de schoolleeftijd hebben,vinden zij het w.s. leuker....een eigen smaak van kleding aan te hebben.

    Als Tess en Kelcey,14...13 jaar zijn, lenen, zij
    w.s. van elkaars kleding.
    Om er top uit te zien en ook variatie,in setjes te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen