maandag 11 juli 2011

Geborduurd tuniekje voor Mila

De halfzus van mijn neefje was zwanger via mijn moeder hoorde ik dat ze de geborduurde handdoeken erg leuk vond. En datzij graag zo'n handdoek voor de baby zou willen. Toen was de klein nog niet geboren dus wist ik niet wat ik er op moesten maken en de naam er op vind ik toch altijd leuker dan een algemene term.
Nu is ze bevallen. Ze heeft een pracht van een dochtertje gekregen.
Nou dat is natuurlijk een geweldige reden om wat voor haar te borduren naja voor haar het zijn enkele dingen voor haar kleine meid geworden.
Mijn moeder nam een erg leuk tuniekje mee, hier heb ik de naam van het meisje op geborduurd. Ook heb ik een romper een lange mouwen shirt een korte mouwen shirt en een broek geborderduurd. Op de romper heb ik de naam in een ovaaltje met kroontjegebordurd zo ook op het lange mouwen shirt. Op het korte mouwen shirt stond al een hondje daarnaast heb ik de naam geborduurd. Op het broekje heb ik een klein poesje geborduurd op een van de broekspijpjes.
Het tuniekje wilde mini Shark wel met everbaasde blik showen.
De romper en de shirts ben ik vergeten om op de foto te zetten. de borke ligt hier nog dus ik kan ik nog foto gefotograveren als mini Shark het aan heeft. Nu nog even verzinnen wat ik nog meer voor het kleine meisje ga maken en van welke stof. Ik heb vast nog wel wat kleine restje roze stof waar ik een rokje jurkje of blousje uit kan maken. Dat is niet mijn kleur maar de ouders van het kleine meisje zijn er dol op. Ik wil minstens nog een badcape voor haar borduren met haar naam en een plaatje. Hopelijk krijg ik nog mooie foto van Mila die het aan heeft.

1 opmerking:

  1. Wat een verbaasde blik,van Kelcey!

    Dan heb je zelf een mooie naam...Kelcey!

    Plots word je op de foto gezet....
    in een jurk met de naam Mila er op!

    Zo raak je je indentiteit, kwijt!

    Maar het jurkje,staat Kelcey,heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen