maandag 11 juli 2011

eigen patroon rok en hempje voor Little Shark

De warme dagen bleven aanhouden en de kast van little Shark is niet heel rijk gevuld met hele luchtige setjes. Daarom bedacht ik een setje. Laat nu net het maken van setje een van mijn uitdagingen zijn. het setje bestaat uit een zelf verzonnen rokje en een hemd patroon van ?farbenmix? Ik heb het patroon in 1 maat gekregen maar ik weet niet zeker of het een farbenmix patroon is en ook niet zeker welke maat het is ik denk 86/92. Nu wilde ik het patroon al verkleinen maar zonder vergelijking durfde ik dat niet aan. voor de zekerheid heb ik het hempje ook wat langer gelaten. Voor op dit rokje mag die wel iets korter en misschien kort ik hem nog wel in. Er moet nog wel een brokej voor onder het rokje bij gemaakt worden en wat draadjes afgeknipt worden.

2 opmerkingen:

  1. O,wat is Tess,weer mooi!

    Leuk...mooi...verzonnen,door haar Mamma!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat het bandje van het hemdje dezelfde stof is als in het rokje. Snoezig!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen