vrijdag 29 april 2011

Xenia op het verkeerde model.

Elke keer als ik mijn blog bij wil werken denk ik zo nu eerst eens dat paarse xenia jurkje er op zetten. Maar dit wil ik steeds doen als het juiste model al in bed ligt. Het jurkje is namelijk voor little Shark. Nu heb ik wel een foto van mini shark met het jurkje aan.
( dit heeft misschien wat uitleg nodig..... Er woont hier een daddy Shark, welke mij graag plaagt, die zijn jongste dochter in haar eigen eetstoel wilde hangen maar hier lag een jurkje op. Nu leg ik vaak op de stoel van de kinderen kleding klaar voor als we weg gaan en we zouden na het eten ook bij vrienden op bezoek toen ik vroeg of hij zijn dochter om wilde kleden terwijl ik de tassen in pakte heeft hij dit netjes gedaan en dus ook om mij te plagen het xenia jurkje bij de jongste aangedaan.) zelf vond ze het zo als op de foto te zien is maar een beetje raar.
Little Shark heeft het jurkje zelf ook al een paar keer aangehad maar ik vergeet er foto's van te maken misschien door dit bericht dat ik er wel aan denk.

1 opmerking:

  1. Het is een mooi jurkje!

    Verkeerd model?

    Beiden meisjes zijn de mooiste foto/mode modellen!

    BeantwoordenVerwijderen