zondag 3 april 2011

Een kadootje als geintje gemaakt.

Regelmatig kom ik bij de stoffenkraam in Capelle. Daar werkt een zeer aardige dame die voldoende verstand heeft van alle stofjes en je altijd goed hel0pt maar de zaak loopt zo goed dat haar vader ook altijd helpt in de winkel Deze man houd het voornamelijk bij stof meten en knippen. Maar op het moment dat little Shark binnen stapt is het eerste wat hij doet naar haar toe gaan en kletsen. Mij plaagt hij regelmatig omdat ik er afgelopen tijd regelmatig kwam voor een rits of een stofje en altijd met meer ideeen weg ging dan ik binnen kwam Voordat little Shark weer weg mag van hem krijgt ze eersty een spekje, toen ik hoorde dat hihj vorige weekend 65 werd maakte ik een handdoek met de tekst Spekkies opa met pensioen. Little Shark heeft deze zelf met een kus overhandigd aan hem.

4 opmerkingen:

  1. Leuk Idee.
    Ik weet zeker dat Tess met veel plezier deze Spekkies Opa heeft verrast.
    Ze heeft het wel druk met opa's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een of andere stofverslaafde4 april 2011 om 14:08

    Oh wat leuk dat je een handdoek hebt borduurt voor hem.Ik zal hem er van de week eens naar vragen.

    Maar er is maar 1 echte opa toch? opa Spijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. sorry jet ik zal reageren met een betere naam.(andere ik ben de stofverslaafde)

    Nogmaals erg leuk en ik laat je nog horen wat hij zei over de handdoek. ( of over Tess)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja,Tess,vindt het erg leuk om een cadeautje te geven....zeker aan een lieve Opa!

    Maar Opa Spijk....Guus,blijft altijd haar favoriet!

    Leuk idee,om die gepensioneerde man,
    een zelfgemaakt cadeau te geven!

    Ook,leuk,dat je bij zo"n stoffenkraam,
    zo gezellig en leerzaam contact,kan hebben!

    Dat bevestig je door dit cadeau te geven!

    BeantwoordenVerwijderen