donderdag 17 maart 2011

Stoffenspektakel Ahoy 16 Maart 2011

Daddy Shark vond dat little Shark en mommy Shark recht hadden op een uitje. En daarvoor gingen we naar rotterdam op zoek naar een naaimachien. Toen deze uitgezocht en ingeladen was zijn we toch even snel naar Ahoy . Waar we een klein half uurtje de tijd hadden. Toch heb ik wel wat stofjes gekocht namelijk 3 katoentjes een biasband voor rond een lodger. En wat knopen. De donker bruine zijn voor de roos jas en de rest gaat vanzelf wel een bestemming krijgen . van de rozen met vlinder katoentjes ga ik denk ik een jurkje maken. Voor de zomer wel lekker voor little Shark en ik heb de afgelopen maanden een paar keer de opmerking gekregen dat ik haar als jongetje had aangekleed. Onder andere toen zijn de nickey sets aan had. maar ook toen zij deze, Ook op het pietenpakje kreeg ik de vraag waarom ik een jongenspietje van Little Shark had gemaakt. Ik mijn ogen hebben sommige meisjespieten ook broeken aan en jongens geen tuniekjes. Maar daarom maar wat meer jurkjes dan sommige van mij gewend zijn voor deze zomer. Onder de jurkjes zullen wel wat broekjes komen want little Shark laat graag haar buik aan iedereen zien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten