woensdag 30 maart 2011

linnen Blauwe roos 5006 ballonjas

Over de memory variant kreeg ik zo veel complimenten en deze droeg little Shark ook elkedag waardoor hij ook steeds bij de was verdween omdat hij vies was geworden. Daarom maakte ik een eenvoudigere variant van linnen. Om eerlijk te zijn vind ik zelf deze veel sprekender door de kleur. Little Shark probeert deze jas wel net zo wijd als de andere te zetten wat natuurlijk niet blijft staan. Ook probeert ze van alles in de jas te stoppen en omdat deze geen zakken heeft stopt ze het er via de bovenkant in.Natuurlijk mocht mijn label niet ontbreken. Als voering gebruikte in een gekregen katoentje waar ik maar geen besteming voor kon vinden.
Ik zie nu op de foto dat de jas schuin op de pop hangt.

1 opmerking:

  1. Een prachtige kleur,voor een jasje!

    Het staat Little Shark,prachtig!

    Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen