dinsdag 29 maart 2011

Elodie op een ziek modelletje

Voor little Shark had ergens een staartje van de griep opgelopen denk ik. Ze at dronk deed alles alleen had ze koorts en zag daardoor erg pips. Toch wilde ze wel het jurkje passen, over de rits ben ik nog niet helemaal tevreden voor nu blijft ie er in zitten maar ik mag hier nog wel even mee oefenen. De halslijn heb ik met 3 cm verhoogd en daar ben ik zeker tevreden over. Ondertussen heb ik de onderkant gezoomd. In mijn volgende bericht zijn de nieuwere foto van dit model in de Elodie jurk.
En ja ik ben van mijn geloof afgevallen het is roze:D

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondanks,dat Tess,pips zag...
    kleurt,de jurk,mooi!

    Gelukkig,ben je weer gezond!

    BeantwoordenVerwijderen