maandag 28 februari 2011

uit logeren pyama

Voor little Shark had ik het idee om een pyama te maken voor als ik moest bevallen. Deze kon dan alvast lekker in haar logeer tas. Ik tekende uit de knippiebaby maat 62 uit. Onder het uittekenen leek hij mij al erg groot maar ach een pyama mag ruim zitten toen die af was zag ik dat die wel heel ruim was. gelijk aan een maat 104 denk ik. toch maakte ik hem af tot de knopen en de knoopsgaten daar had ik die avond geen zin meer in. Wel heb ik wat details in de pyama verwerkt waaronder de maan sterren steek en de naam geborduurd met mijn brother naaimachien in de nek net onder de kraag. Dit zit niet in het midden maar ach de kraag valt er toch over heen. de set had ik duidelijk niet gestreken voor de foto.

1 opmerking:

  1. Een pyama...met TESS...erop geborduurd!

    Leuk!

    Misschien,lekker warm,om in de zomervakantie,
    op de boot, te slapen!

    BeantwoordenVerwijderen