maandag 28 februari 2011

6 maanden slaapzak

Toen mini Shark nog lekker warm verstopt zat in mijn buik maakte ik deze slaap zak. Ik kwam het patroon in mijn map tegen maar ik wist niet voor een hoeveel maanden ouden baby het patroon was. Onder het maken wist ik al snel dat deze nog een tijdje in de kast mocht. Hij is waarschijnlijk te klein voor Little Shark en zo als u ziet veeeeeel te ruim voor mini Shark. Na het vergelijken met een oude slaapzak van little Shark kwam ik er achter dat het voor een baby van ongeveer 6 maanden is. De afbeelding vond ik wel heel toepasselijk voor een slaapzak. mini Shark is in onze zomervakantie ( die wij waarschijnlijk weer lekker op het water doorbrengen) 6 maanden oud en zal dan de slaapzakl met veel plezier gaan dragen.

2 opmerkingen:

  1. Wat schattig...dat slapende beertje!

    Ja,in de zomervakantie kan mini Shark,
    lekker warm,slapen,in haar grappige slaapzak!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is Kelcey,hier nog klein!

    W.s. kan Kelcey,nu in de slaapzak!

    Het is zo"n grote meid geworden!

    Met een veroverende lach!

    BeantwoordenVerwijderen