vrijdag 24 december 2010

Roos shirt

Voor little Shark maakte ik een tijdje terug een roos shirt. Eigenwijs als ik ben maakte ik het van paarse ribstof en dus geen rekbare stof. Hiervoor had ik rekening gehouden met een sluiting op haar schouder Op de voorkant nog wat geborduurd met mijn naaimachine (geef mij een kus want ik word grote zus), kon ik dat meteen even uitproberen. Toen Little Shark weer uit bed was Heb ik haar het shirt meteen aan gedaan. De sluitng op haar schouder was zeker niet overbodig nu ging het shirt met gemak over haar hoofd heen aan alleen bleek het shirt erg kort te vallen. Al snel kwam het shirt op de stapel in de hoek terecht. Want een kind in een half blote romper buik laten lopen is ook niet echt charming.

1 opmerking:

  1. mooie kleur!
    Tess,met een wat getinte huid....staat het prachtig!
    Dat lieve en ondeugende gezicht er boven,maakt het plaatje compleet!

    BeantwoordenVerwijderen