dinsdag 26 oktober 2010

Tussen jas uit de knippie

Omdat Litlle Shark echte zomerjasjes had en deze al erg krap werden heb ik een poging gewaagd een tussen jas te maken. De keuze voor de buiten kant had ik snel gemaakt een bruine rib, lekker zacht. De binnenstof heeft Daddy Shark erbij gezocht en de knopen Little Shark ( bak met evt. kunnende knopen voor dr neus halen en laten graaien). het patroon uit de knippie leek mij wel een leuk idee alleen heb ik hem iets aan gepast . de cappuchon heb ik aan de kraag gemaakt en de kraag voor los gelaten zodat Little Shark hier geen last van heeft als deze l9os zit. ( ze vind iets in of om dr nek al snel vervelend net al pregant Shark ikzelf:D) Hierdoor valt de cappuchon snel naar achter en heeft ze nog een redelijk koude nek wat op te lossen is met een hoger shirt er onder.

1 opmerking: