maandag 25 oktober 2010

Tulliprokje van meisje camo

Dit stofje had ik al een tijdje liggen om een tulliprokje van te maken maar omdat Little Shark de maat voorlopig nog niet ging passen stelde ik het steeds uit. Nu Haar kast nog steeds vol lag en ik toch iets wilde maken ben ik overgestapt op de grotere maten dan leg ik ze wel apart totdat ze ze wel past. Tess is en blijft een meisje dus aan roze ontkomt deze mama bijna niet. en ik moet toegeven zo in camo editie vind ik het ook wel leuk. De roknaden heb ik met een siersteek afgewerkt om het rokje nog iets meisje achtiger te maken. De paspop heb ik van iemand over kunne nemen en praalt dagenlijks op de eettafel. Deze was in maat 98/104 een weekje later kreeg ik een pop in maatje 62/68 aangeboden. het zijn nu de vriendjes van Little Shark al vond ze het eerst maar niets al die kleding over de poppen hen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten