woensdag 28 april 2010

Eindelijk..... AF

Hehe eindelijk is die bestelling af gelukkig vonden de bestellers het niet erg om te wacvhten en hadden begrip voor het langer wachten door alle tegen slagen. Crematies en onverwachte operaties in familei is niet in te plannen de volgende keer zal ik wel eerst een logo helemaal uit digitaliseren voordat ik ja zeg. Per logo deed de borduur er een uur over paste ik hem aan werd ie er erg lelijk op. maar goed klaar met redenen op noemen hier zijn de foto's van de handdoek. De voorste 2 zijn de mislukte die ik voorzien heb van de naam van de bestellers. Van alle aanzichten een foto. Aankomende week komt een kleine bestelling bij, maar voor dit tijd ga ik verder met de niet bestellning dingetjes die ik wilde doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten