woensdag 3 maart 2010

Toch nog wat gekocht ..... aanwinst van vamiddag

Omdat mama samen met oma A in rotterdam was en nog wel op blaak waar de markt was. En dan verplicht de straat over moest steken met alle stoffen en pas na 1,5 uur ergens op kraamvisite. Dat vraagt om een rondje over de markt. Mama kocht al snel wat spoeltjes voor de naaimachine. Toen zag oma A een kraam verderop een mooie stof en daar wist mama wel wat van te maken. Namelijk een pyama. Daar had mama ook wat knoopjes voor nodig. Omdat er wineig leuke knoopjes waren werden het al snel echte knider knoopjes. Op het idee pyama kwam ik omdat mijn dochter mijn vriend en ik morgen naar opa en oma S gaan die vakanite aan het vieren zijn en opa had gezegd dat mijn dochter haar pyama maar mee moest nemen en haar zwembroek. Waarschijnlijk mag zij gaan zwemmen met opa en mama. en mag zij ( en dat is het leukste)knuffelen in pyama in opa en oma S's bed. Gelukkig was papa vanavond weg en was mijn dochter lekker aan het slapen, zo kon ik achter de naaimachine duiken om een zeer sinmpele meegroei pyama te maken deze is al weer bijna af morgen maak ik hem af want nu duik ik mijn bed in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten