zondag 7 maart 2010

Nesteldrang....???

Sorry vandaag nog geen foto van het robin hood kostuum. Ik kan er ook echt niet bij, ik kan niet eens achter mijn naaimachine, want ik MOEST (van mijzelf dat heb ik sinds mijn bevalling zeer regelmatig:$ zo'n week lang per maand) toch echt eerst andere dingen doen. Zo MOEST ik gister de kamer van mijn dochter opruimen. Oke dit was ook wel nodig want ze heeft een hele lieve oma die iets te veel spullen in maatje 68 of groter (denk aan maatje 110) en speelgoed precies hetzelfde punt en omdat dit ook nog eens zo is met luiers, maatje 4 is al ingeslagen, dus het was wel tijd om haar kamertje op te ruimen. Daarna MOEST ik ook de naaikamer opruimen, kon ik meteen mijn lapjes stof tellen. Dit zijn er 29 in totaal met de stof van papa meegerekend. Deze gaat hij voor de boot gebruiken. Vandaag MOEST ik de deurpost en het raamkozijn van het toilet verven. We wonen hier al bijna een jaar en dit was nog niet afgemaakt. Het was nog oudroze (niet mijn kleur) nu zitten de eerste lagen erop en morgenavond de laatste laag. Toen ook maar de verwarmin gin te gang aan gepakt ook deze was nog oudroze. nu is het dus allemaal wit omdat de trap in de schuur had gestaan kwam er aardig wat zand mee. dus de hal en toilet gezogen maar de trap zat nog vol met zand van het loge'tje eergisteravond. Meteen een goed excuus om de trap nog een keer te zuigen. Toen was ik die lelijke matten op elke tree zo zat dat ik degene dienog vast zaten er ook maar afhaalde. Toen papa thuis kwam is hij maar de schuurmachine gaan zoeken want de trap stond tooch al op de planning voor het bootseizoen onderhanden te nemen. Kortom papa is de trap aan het schuren. Dochter lief aan het slapen want er is voldoende geluid om dr heen (slaapt ze beter van net als dr moeder af en toe een rare tic) en mama zit achter de computer, haar blog bij te werken. En heeft weer haar rare neigingen. Tussendoor heeft iedereen gegeten en is papa begonnen aan de treden te verven en heeft mama toch nog even op achter de naaimachine gezeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten