dinsdag 2 maart 2010

Kraamkado ( laatste verlopig)..... een colbertje

Bij een gilletje een pantalon en een blouse hoort natuurlijk een colbertje. Deze is uiteraard van dezelfde stof als het gilletje en de pantalon gemaakt maar heeft ook een voering met een heus binnezakje. eerst heb ik de hele buiten kant en de hele binne kant in elkaar gezet. Voor het binnenzakje heb ik in de voering een soort grote knoopsgat rups gemaakt open gemaakt en het zakje aan vast gestikt aan beide kanten, daarna heb ik de voering aan de buitenjas vast ge maakne en klaar nou ja klaar voor de afwerking toch meer even gestreken. Het voor de foto mijn dcohtertje aan getrokken dit vind ze enig de grootste lol heeft ze als ze weer iets aan krijgt maar nu keek ze toch wel heel verbaasd waarschijnlijk snapte ze niet voor wie het was. Hopelijk past mijn achter neefje het snel hij heeft nu al 56 en vaak 62 aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten