maandag 1 maart 2010

Een mini prinsesje??

Iemand maken de opmerking dat een prinsessejurk mijn dochter heel raar zou staan omdat ze zo klein en lang is. Maar die week moetsen wij naar een verjaardag met als thema prinsen en prinsessen. Daar zouden allemaal kinderen verkleed komen, dacht deze mama. Iedereen als prinses dus...... mijn dochter mocht ook als prinses. En omdat haar papa weer eens moest werken die avond, ging deze mama een beetje meten op een shirt en tekenen. Toen alles uitgetekend was, was het tijd om de stof uit te zoeken. humzzz..... mama had van oma oma een bak met stof geërfd en pakte met haar ogen dicht de bovenste stof want het zou toch nog maar een proef jurkje worden. Zelf vind ik het jurkje haar erg lief staan. dus het proefmodel werd echte jurk. De stoh heb ik expres omgedraaid zodat er een andere kleur combinatie op het lijfje zit. Gelukkig toont mijn dochter in de jurk ook niet te slank. Mama kon het niet laten om hier ook een fotote plaatsen van hoe zij zelf vind dat je een jurk hoort te dragen. Aan deze mama omdit binen een paar jaar uit te leggen dat dat neit kan hoor zo je rok of jurk omhoog doen. Ook had ik er nog een kroontje bij gemaakt maar die is op de verjaardag gebleven waarschijnlijk in de verkleedkist van het meisje of tussen de poppen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten