zaterdag 27 februari 2010

Ook ik moet er aan geloven.... Een blog!

Hallo allemaal,
Ik zit nu regelmatig op de compueter jullie blogs te kijken en aan mijn eigen blog kom ik niet toe Deze moet ik op mijn vriends computer bewerken omdat ik niet de juiste versie van internet voor die blog op mijn eigen computer heb. Daarom start ook ik nu via deze site een eigen blog. de aankomende dagen zal ik veel aan het uit zoeken zijn hoe foto's en berichtjes te plaatsen. Maar zodra ik Wat eigen gemaakte dingen op mijn blog heb staan hoop ik snel reacties van jullie allemaal te krijgen en ook graag tips.
De reden dat ik regelmatig kleertjes maak is omdat mijn dochtertje vandaag precies 5 maanden oud is maar qua breedte nog iets te smal voor de meeste maat 50 kleding en qua lengte eigen al een korte 62 nodig heeft. Zelf ben ik niet zo van de jurkjes dragen en van het roze dus dat zal neit heel vaak er tussenzitten al zijn jurkjes wel meer meegroeibaar. De rok valt alleen steeds iets korter maar daar heeft zij zelf geen bezwaar tegen.
Ook heb ik tot nu toe eigenlijk ong. niets echt als patroon uit een blad of patronen serie gemaakt. ik pruts zelf altijd maar wat aan. de meeste patronen bladen beginnen ook bij maatje 62 of 68. Ok hier voor wil ik graag tips op het gebeid van welk patroon voor mijn dochter wel of niet haalbaar is( de roospatronen vallen geloof ik erg breed)
Groet
Jetje's Art

Geen opmerkingen:

Een reactie posten