zaterdag 27 februari 2010

Een 'klein' kadootje

Een klein kadootje meenemen als oppeper voor een vriendin die 2 weken na mij uitgerekend was, was de bedoeling. Maar een klein kadootje werd een steeds groter maar wel praktisch kado. Ik had 1 pak luiers maatje 2 gekocht en omdat mijn dochter nog maatje 1 had wilde ik niet enkele losse luiers overhouden. Dan maar alle luiers een plekje geven in de taart En de taart was weer een laag hoger. Natuurlijk hoort er op een taart ook wat versiering dus een lintje er om heen en 2 rompers en sokjes maar wat doe je boven op de taart nou ja omdat het een meisje werd (en haar ouders wel van roze hielden) een roze washand in een leuk dierenfiguurtje. De Tijgertje knuffel die naast de taart staat is 60 cm detaart zelf weet ik niet. Het kadootje werd erg goed ontvangen en is al helemaal opgebruikt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten